13 låånga dagar kvar

Japp, då var det lördag igen. Jag ska åka till Norrtälje och träffa Tessan och ta några öl på "på g", det var länge sen man träffade henne, så det kommer bli kul. Jag pratade med älsklingen igår och han är så glad för att vi kommer ner igen. Vi ska även bo ihop en hel vecka, bara han och jag. Min lycka går inte att beskriva. Det känns lite surt att bara stanna en vecka, om jag fick bestämma så skulle det bli en hel livstid men så är inte fallet. Men han ska iallafall förhoppningsvis komma till Sverige. Jag försöker lära honom svenska nu och det går väl sådär, men han försöker iallafall det är det som är de viktigaste!

Lyckan kom igår... hihi... gud var på min sida för en gångs skull, jag tackar honom. Då slipper jag oroa mig i Turkiet.


Här kommer ytterligare en bild av miljoner bilder på oss







13 dagar kvar sen får jag ligga i din famn igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0