Utkast: Hej Hej! ...

Hej Hej!
Det var inte igår mina trogna läsare. Jag sitter här hemma och äter toffifee, brutalt gott! Pappa sitter och tjurar i ett hörn för att han inte får smaka. Idag är vi bjudna på middag inne i stan på någon spansk restaurang, så det blir nog en rätt sen natt.

Jag tänkte lägga upp lite bilder ifrån turkiet, ni har ju faktiskt bara fått sett en bild så här kommer lite fler.
                         


Nu vet jag faktiskt inte om jag vill dela med mig av fler bilder. Ni får väl titta in lite här på bloggen ibland och se ifall jag har lagt upp några fler. När jag ser bilderna så blir jag så lycklig, för jag minns precis allt, känslan, orden och kärleken. Jag saknar min älskling något brutalt men jag vet att vi snart kommer ses igen och jag vet att jag kan lita på honom.

Min älskling hade andra kvällen gjort en överraskning till mig. Han hade bokat bord på queen och bett dom skriva I  <3  YOU på bordet med små små blommor. Så när vi kom dit så hade dom gjort jätte fint med ljus och allt, dom hade även satt en skylt bakorm mig och Adem sär det stog love. Men när vi väl skulle ta bilden så var vi tvungna att ta bort allt så att man kunde se vad det stog, så bilden blev såhär


Jaja, nu ska jag gå och fixa mig, ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0