antagligen det sista inlägget innan jag komemr hem

Hej mina kära besökare!
Nu så är allt packat och jag väntar bara på att älsklingen ska komma in på msn, föresten så ringde han mig nyss och sa att han snart skulle komma in på msn och han var så glad över att vi skulle ses imorgon! Min älskling kan göra mig så väldigt glad.om 5 timmar åker vi hemmifrån så jag borde egentligen gå och lägga mig snart.  Igår fixade Adem och Nusse ett hotell till oss fyra, den känns skönt att veta att vi har någonstans att komma till, nu är bara problemet vart vi ska hoppa av med bussen, men det löser sig alltid.

Jaja, men kära läsare... nu ska jag gå och fixa mig för natten och det här blir nog det sista inlägget innan jag kommer hem. Eller kanske några där nerefrån, men som jag har sagt dom andra gångerna så är inte internet det försa jag prioriterat där nere, för er som inte fattar så ska jag spendera hela min tid med älsklingen, han har ju faktiskt tagit ledigt för att jag kommer. Ha det bra !


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0