Vad glor du på?

Din fula jävel !!
Försvinn, du är en äcklig jävla kossa som inte har något att komma med.
Du har inga vänner och din familj vägrar inse att du är deras dotter, dom skäms över det. Hur känns det?
Ett skott i din panna och du är DÖD !
Du skämmer ut dig själv, HAHA

Sitter just nu i skolan, naturkunskapslektionen har precis börjat och jag är redan uttråkad. Vill hem och se våra bästa år, förhoppningsvis så hinner jag se lite för vi slutar vid kvart i ett idag. Skönt som fan!

Blir det en piercing i helgen? Väldigt sugen, men jag vettefan ifall jag kommer våga. Men jag har min underbara vän med mig, isåfall så hon får väl hålla mig i handen när jag skriker och gråter. Kommer jag passa i det? usch, fan ifall jag inte gör det.

Puss&Kram



Kommentarer
Postat av: Anna

Jag håller dig i handen=) du kommer passa jätte bra i det =) tro mig =)

2008-03-03 @ 18:20:34
URL: http://Annisen2.blogg.se
Postat av: Anonym

de är bra att ta ut sina aggressioner ! ;) you go girl

2008-03-04 @ 22:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0