Tråkig fakta om mig.



Inledande

Namn: Jennifer

Din ålder: 18 

Födelsedag: 8 December

Syskon: m
Hårfärg: Brunett

Ögonfärg: Blåa
Hudfärg: vit, vit och ännu mer vit !


Förhållanden

Vem är din bästa vän? Svårt att välja bland alla underbara människor
Har du en pojkvän/flickvän? Nej nej nej nej !

Hur länge har ni varit ihop?

Vem kysste du senast? haha, det får nog bli min lilla hemlighet
Vem kramade du senast? Erik
Litar du på någon? Njaa, svårt med det
Vad shoppar du helst? Kländer men samtidigt så hatar jag att shoppa
Har du några tatueringar eller piercings, och i så fall hur många och var? Nej, men skulle gärna vilja ha =)
Hur många skor har du? 78 skor har jag...
Hur många par byxor har du? Där var det svårare men jag tror att det är över 80 iaf

Har du några smycken som kostat över 1000 kr? Nej nej nej


Favoriter

Färg: Blå, svart, vit, brun.

Mat: Pannkakor

Namn: Teah & Theo

Ämne i skolan: Matlagning
Musik: Allt möjligt

Fras/mening/uttryck: Nää, jag vet inte!


Har du någonsin..

Snusat? Japp

Hoppat bungee jump? Neeej, jag är höjdrödd

Fått dig själv att kräkas? Haha, nej

Varit kär? absolut, eller det kanske kallas psykad ? ;)
Kallat någon får idiot? Självklart


Extra grejer

Tar du droger? Nopp
Vad använder du för schampoo? Det som finns
Vad är du mest rädd för? Höjder, mörker och spöken (onda andar)

Vilken bil skulle du vilja ha? Smart !!! :D

Hur många MSN-kontakter har du? ingen aning och jag kommer inte ta reda på det heller

Hur många av dem är online just nu? 55 st


Slutfrågor

Pizza eller choklad? Choklad
Tränar du? illa men det, men ska försöka ta tag i det snart.

Hur ofta? njaa, aldrig ?
Matte eller kemi? Inget

Guld eller silver? Bådeoch
Action eller komedi? Komedi
Vilken låt lyssnar du på nu? Ken Ring - Jag vaknar upp

Vilken film såg du sist på bio? Oj, det minns jag faktiskt inte

Vad vill du helst av allt göra just nu? Ligga på en strand och bli brun!


Kommentarer
Postat av: mase

HEEEJ JENNIFER!!! :D

2008-03-04 @ 14:45:09
Postat av: Jennifer

Heeeeeeeej Mase !!:D

2008-03-05 @ 10:19:11
URL: http://Jemps.blogg.se
Postat av: mase

nu läser jag dagligen :D men du har ju inte uppdaterat :( måste ju ha koll på dig!!

2008-03-05 @ 16:18:39
Postat av: Jennifer

Härligt att någon har det ;)

Jaa men jag har inget att skriva om...Hmm men jag ska uppdatera nu !:D

2008-03-05 @ 16:39:46
URL: http://jemps8.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0