Sjuk =(

Nu sitter jag här hemma och är jätte förkyld, huvudet dunkar och jag fryser, USCH !

Som ni har märkt så har jag satt lösenord för att komma in på min blogg och det är bara för att jag är så jävla trött på dom som inte kan skriva namn när man kommenterar ett inlägg. "Vissa" tycker att jag är omogen som skriver om saker här i bloggen men fortfarande så är det så jag tycker och tänker och om ni inte gillar att läsa det så behöver ni inte göra det heller, det är ingen som tvingar er. Men jag tycker att det är mer omoget av dom som kommenterar och inte vågar skriva deras namn. Varför ska man isåfall kommentera?!

Jaja, nog pratat om det.. Jag tänker inte lägga ner energi på detta.

Ska snart gå och lägga mig känner jag, orkar inte vara upp länge, ska nog försöka sätta på en rulle och kura ihop mig i soffan och bara tycka allmänt synd om mig själv :P

Ha det bra

Puss&Kram


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0