om allt och ingenting

Hej Hallå där gott folk !

Hade det väldigt mysigt igår, jag åkte in till stan och mötte upp Anna på hennes jobb, sen åkte vi till östra och satte oss på pubben där, vi satt och pratade och hade skit mysigt, henne tycke rjag om så otroligt mycket!

Nu väntar jag på att maten ska bli färdig så att jag kan slänga i mig den och sen börja åka mot täby för att möta upp Tessan. Det var ett tag sen man träffade henne så det ska bli kul att ses nu igen.

Mase, det var du som fick mig att uppdatera idag, annars hade jag nog skitit i det. MEN jag är väldigt besviken på dig för att du inte ställer upp för laget i helgen. "Jag ska på konsert" jahaa? MEN ROBERTS DÅ ? ;D Haha
Njaa, men det får väl bli en vit månad för mig. Erik försöker lura i mig att vi ska ha spa kvällar och grejer, det låter faktiskt väldigt mysigt plus att jag kanske ska pierca mig i helgen och då kan man inte börja dricka det första man gör. Ska nog låta det läka ett tag. Eller vad säger ni?

Jag saknar faktiskt Lina lite, fick ett urgulligt sms av henne idag:
"Jag tycker du är jätte fin! Du är det finaste jag har älsk"
Kan man känna sig mer älskad ?!!=)

Jaja, det här får väl räcka för idag, kanske uppdaterar lite senare, men bara kanske !

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: MICCHIS

UPPDATERA JENNIFER :D

2008-03-07 @ 13:50:28
URL: http://micchis.blogg.se
Postat av: skotskarutor.blogg.se

UPPFUCKINGDATERA!!!!!:p:p:p:p:::))))))))):):):):):):):):):):

2008-03-08 @ 18:02:25
URL: http://skotskarutor.blogg.se
Postat av: Laban

råtta.

2008-03-09 @ 20:52:13
URL: http://LabanLina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0