kvällens planer!

Hur blir det ikväll ?
Jag har hört att det tydligen är 21 idag för att komma in på tegel, men hur många gånger har dom inte sagt det ? Men samtidigt känner jag inte för att festa idag eftersom jag fortfarande är lite sjuk, kanske bio? någon som är på?

Igår var det mysigt, jag och Anna åkte in till östra och satte oss på pubben där sen kom Lina oh My förbi. Sen när vi kom hem så gick vi hem till Anna och myste. Det känns bra att jag har sådana vänner som stöttar mig när det känns jobbigt.

Det är så otroligt skönt att vara 18 ibland, man har så mycket valmöjligheter även fast det alltid blir tegel eller Roberts, men jag gillare. När Roberst gå i konkurs så blir det väl östra som vi får börja hänga på, nästa alkishak. hahaha men roberts kommer aldrig gå i konkurs, det är fan vi som gör att detta ställe rullar på och sen alkisarna som hänger där också.

Puss&Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0