Helgen

Helgen var helt gaalen =D
Roberts både fredag och lördag, kan det bli bättre? En helg med robert.
Träffade Ken rings polare och han ska fixa så att jag får träffa Ken i verkligheten. Jag blev helt galen och gick runt och skrek att jag skulle få träffa Ken, haha! Jag älskar roberts och man träffar alltid nya underbara människor, blev bjuden under kvällen och jag sov i videobutiken. Visst sen gick saker och ting åt helvete men det var ju bara väntat.
Men det är inget som jag vill ta upp här eftersom en viss människa har lite ångest (Jag tror ni kan förstå vem... vem brukar jag alltid vara på roberts med, om ni kommer på det så vet ni nog vem som har ångest) förlåt kära du !

Nog pratat om roberts, fick precis reda på att alla våra lärare som vi har nu efter lunch är sjuka så jag får åka hem nu och kolla på våra bästa år, kan dagen bli bättre? japp, om jag inte hade fått reda på att vi hade prov imorgon i ekonomi. FUCK!

Jaja, herråå

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0