Varför inte?

nu sitter vi och kollar på resor till turkiet igen. Jag får vissa bilder framför mig att vi inte ska säga något till dom som jobbar där och sen när vi kommer ska vi ställa oss bakom dom och säga "svettlöörk" hahaha dåligt förvånade dom skulle bli :P
Men det finns vissa problem som kanske inte gör att vi åker men vi ska försöka lösa dom.

Anna trodde inte på mig när jag sa att jag verkligen älskade det där stället, men nu gott folk så vet hon hur jag känner, tro mig! Det är det bästa stället i världen.

Vad händer ikväll då? jaa, lite olika saker har man blivit förfrågad på men jag tror inte jag orkar något av dom... ska nog bara sitta hemma och dra fram morakniven ;)


"varför inte", det var det dummaste jag någonsin har hört...:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0