Ja, det sista

Vi solade idag, skönt att förbättra brännan lite, känns som att det behövdes... haha som A sa till mig idag "Fan jennifer, man ser knappt att du har vart utomlands, var du i vitryssland eller" H Ö H Ö kul va? njaa inte så kul att veta meen det kommer bli en resa till i år så då kan jag bättra på det ännu mer. Nu är det nästan bestämt att vi åker den 11 september och är borta tvåå veckor, TVÅ JÄVLA VECKOR... kan det bli bättre? Jag ska njuta av varje dag där nere. Och vi ska åka in till discot och skaka aassss!:D

Någon av er läsare som kan turkiska som jag kan gå på lektioner hos?

njaa om man ska gå och göra sig lite mackor, JAAAA
 hörs senare
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0