Jahapp !

OCH jag är tillbaka!
Tro det eller ej, men jag har haft en liten paus ifrån denna blogg och tagit ut mina aggritioner på en annan blogg... men nu känner jag mig fri ifrån allt så jag kan komma tillbaka hit ;D

Jaa ni, vad har hänt och vad kommer att hända, det är frågan!?
Jag har tagit studenten, tagit mitt första dopp (men det var länge sen), börjat träna, börjat jobba och nu ska jag åka till turkiet med min bästa vän, Anna ! Hahaha, hon ska få träffa min älskade Aty ! Sen ska vi till åtvid och i slutet av sommaren så bär vi av till Maaalllmöööö! Malmö är en stad som jag alltid har velat spenderat mina sommrar i, men det har aldrig blivit av, men nu i sommar så ska jag dit, har haft planer för det länge=)
Jag har bara bra saker att se fram emot då slipper jag tänka på alla tragiska människor som bara sitter hemma framför tvn och luktar rök.  

Jag är helt slut av att jobbat en hel vecka, men jag sparar pengar till min och tessans resa, härligt att jag får åka med två av mina favvo tjejer. Anna ville att jag skulel följa med till stan idag, men jag orkar verkligen inte ska nog ha mys med mamma och pappa =).

Nu måste jag gå, men vi hörs garanterat senare eller imorgon.



men den vackraste stunden i livet var den när du kom.
den jävligaste stunden i livet var den när du gick...

Kommentarer
Postat av: Anna

OJ OJ OJ.. Tillbaka till den gamla blogg. trevligt ;) detta gillar vi;D

2008-07-05 @ 14:42:25
URL: http://annisen2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0