ny plattform - poppis ;D

förlåt för en dålig uppdatering idag men min blogg har bytt till en ny plattform. Eftersom jag har så otroligt mycket nya besökare som jag så måste man det. Tack så mycket mina älskade läsare.

Idag har jag gråtit och nu ligger jag i Annas säng med morakniven i högsta hugg. Jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte tänka på honom, men det är svårt. Jag ska iallafall träffa honom en gång till även om det nu är det sista jag gör i livet, okej?
Jag kan tyvärr inte säga vad han heter för det är för tillfället hemligt, jaag vet... jag bukar inte vara så hemligi min blogg... är det någon som vet vem jag härmar? en känd bloggare? :O

Sista kvällen tog han med mig på världens mysigaste restaurang och där beställde han in en maträtt som hans mormor alltid brukade göra åt honom, riktigt gott faktiskt. Det var live band där också som spelade kärlekslåtar. Det är något som svenska killar borde bli bättre på, romantik. Tack för denna vecka my dear, saknar dig!


jaja, ska skära mig nu.. hörs senare eller imorgon.. Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0