underbara drömmar

Nyvaken och väldigt irreterad, så kan man beskriva mitt humör. Jag har haft underbara drömmar inatt, men som vanligt så blir jag lika ledsen när jag vaknar eftersom det bara var drömmar. Men det kändes så verkligt, ni vet man kan ha helt sjukt överdrivna drömmar men dom här drömmarna var helt underbara och inte alls överdrivna. Vill att det ska vara så!

Jag och Anna planerar för fulla muggar och jag tror att vi kommer lyckas eller rättare sagt vi SKA lyckas, till vilket pris som helst.

Tjafs igår, stooort tjafs... men jag tror att det är löst nu;)
För jag tycker faktiskt du är en underbar person.

Jaja, om man ska gå ut och sola lite... känns som att det behövs!


Pussar och kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0