Tjaa

Fan va skönt att bara vara hemma för en gångs skull, bara slappa men jag måste ändå ut och ta en promenad snart känner jag. Vem ska man träffa? eller jag kanske ska fråga, vem vill man träffa i denna sketna håla?

Fick precis reda på att jag och Anna kommer få en egen lägenhet i turkiet, haha jag fick reda på det nu, lite efter kanske.

Jag har ooont i heela jävla kroppen, jag börjar bli utbränd av mitt jobb och jag har jobbat där i två veckor nu ;) Jag är inte riktigt van vid sånt här. Men chefen gillar mig och vill ge mig fast anställning men jag passar nog på det ett litet tag nu under sommaren för jag ska göra så mycket, men erbjudandet finns kvar så jag har inte brådis att bestämma mig :P

Jag måste packa också, faan.. Jag hatar att packa för jag vill alltid slita med mig hela garderoben.

Nä nu blir det prommenix, spana inte för mycket efter mig nu när jag kommer gåendes på byn bara för att ni vill hålla koll på mig ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0