söt klänning?

Haha, undra om jag börjar bli en morgonmänniska, jag är vaken. Det är helt otroligt, jag brukar alltid vara den som sover fram till 1-2. Men det är bra för jag ska snart fixa mig för att åka till centrum med Annisen. När vi kommer hem från centrum så har jag lite planer för Anna och mig, men hon vet inte om det :P Men eftersom det verkar bli bra väder så är det en lyysande idée, förstår du vad jag menar Anna?

Jaja, är det någon som vet vart det finns söta klänningar? Jag måste verkligen ha lite fina, nya kläder.

Jag fick katalogen idag på alla klasser ifrån studenten, det är kul att se.
Nu ska jag forsätta kolla..


Vi hörs baby !

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag kan tänka mig att det har något med att kanske ligga och glassa på stranden.. ;) vi gör inget annat när det är fint väder ;)



HAHA, jaha, detta förklara att "men en halvtimma spelar ju ingen roll" ;) OOOookej .. ;) HAAHAH !

2008-07-09 @ 10:53:26
URL: http://annisen2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0