Slit skriver sitt inlägg

Åhh, kom precis hem ifrån jobbet. Idag var det riktigt kul, eller jaa.. så kul som man kan ha på ett jobb. Jag fick börja med lite nya grejer och det var kul, jätte kul.  Nu är jag hemma och det bara värker i mina ben. Imorgon är jag ledig, sköönt.. känner att jag behöver det.

Funtar på att hoppa in i duschen och sen mysa ner mig i soffan och slå på en rulle, vad säger ni om det? låter det lockande?

Anna ska börja jobba lite nu så att hon får ihop pengar till turkiet (vi ska åka igen). Naaw, Nusse började gråta igår i camen för att han saknade oss så mycket, kan man hitta en mer perfekt kille eller? hihi

På lördag är det fest, men jag vettefan ifall jag vill gå. Eller vill vill jag ju men jag vet inte om jag pallar, är inte taggad alls. Men för att försöka komma på bättre tankar så kanske jag ska gå iallafall. HA, du är inte bjuden ;D


Jag saknar inte dig längre, jag ska bara jävlasmed dig.
Men när jag väl träffar dig igen kommer jag säkert falla ytterligare en gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0