see you soon

Jag har legat på soffan hela dagen och nu är jag så fruktansvärt sugen på att bada. När jag och Anna skulle dra tidigare idag så blev det dåligt väder och då var jag inte sugen längre. Men nu känner jag att jag vill åka förbi macken, köpa en glass och sen sätta sig på bryggan vid garnsviken och bara snacka skit.
Om någon annan är sugen så är det bara att ringa ;)


Grattis till min älsklings också som fyller 2år idag! Stor flicka har hon blivit.



Snälla, försvinn bara ifrån mig. Du äcklar mig!
Ja juste, dig... jag tror att du vet vem du är ;)

See you later alligator!

Kommentarer
Postat av: Anna

yeah right bitch, vi drar vi ;)



-Svängen....NU !

2008-07-06 @ 18:52:29
URL: http://annisen2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0