jag kan bara skratta åt dig din lus;)

Haha, svartsjuk ? det ska du bli !

Var bara tvungen att skriva det, det känns så förbannat underbart att veta att han inte kan lägga mig bakom sig fören han sa vara där som en hök och fråga massor med grejer. Men det var ju det som var meningen.
Idag har jag jobbat jobbat och jobbat, det kom en ny tjej till jobbet idag som skulle börja, skit trevlig var hon.. ser fram emot att jobba med henne.

Jag har sagt det, om Slim inte får jobbet på dagiset så ska jag fam betala hennes resa och det står jag för, jag MÅSTE dit! Men det värsta är att då måste jag verkligen slita arslet av mig på jobbet, börja 7 på morgenen och sluta 9 på kvällen... men vad gör man inte för att sin älskade ska haka på.

Nu är hon påväg hem till mig, 4 min kvar tills hon kommer så jag måste gå och göra mig snygg nu ;)

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0