Hemma

*Mycket skratt
*Kärlek
*Rosor
*Romantiska middagar
*"Disco"
*Sol
*Lappar

Och självklart slit och slim.

Veckan har vart heelt underbar, har aldrig vart med om någon bättre resa, och speciellt inte med någon bättre person än Slim. Jag har skrattat så fruktansvärt mycket denna vecka och så har jag blivit kär, men det är väl inget ovanligt. Men just den här gången känns det så otroligt bra ! Men jag ska berätta något, Anna hittade en pojk hon med faktiskt..

Anna och jag umgicks på dagarna och fram till 12 på kvällen sen skildes vi åt och umgicks med våra pojkvänner på tu man hand, dom hatade varandra. Men vi var glada iallafall, spenderade nätterna/morgonen med pojken och sedan gick hem och berättade alla smaskiga skvaller för varandra och tro mig... det finns mycket ;)


Mycket mer tror jag inte att ni får reda på utav mig faktiskt. Kanske:P



Älskade du, det var det finaste någon har gjort för mig någonsin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0