hej och hå, så kan det gå

Jag kan inte få nog av Grease, jag älskar den filmen. Jag tror att jag kanske har sett den 1000 gånger och jag har fortfarande inte tröttnat. Är inte det ganska sjukt egenligen att man kan tycka om något så mycket att man aldrig kan tröttna på det, jag tycker det är sjukt iallafall. En annan bra film jag tycker om är sweet november, börjar alltid gråta när jag ser den filmen.

Idag har jag inte gjort så mycket, men det är skönt eftersom jag ska upp och jobba imorgon, usch. Men jag ska möta upp mickis imorgon när jag ska åka hem och då ska det bli skvaller så det skriker om det! Jag har massor att berätta om resan och hon har säker massor att berätta för mig.

Mamma och pappa är och handlar så jag har heela huset för mig själv, någon som är sugen på fest? ;) Jag är så sjukt sällskapssjuk så jag ska försöka övertala anna att komma hit. såå, det var fixat och klart nu.. haha hon var inte speciellt svårövertalad, men så är det väl när man tycker om någon<3

jaja, ska fortsätta kolla grease nu.

Puss på er mina älskade läsare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0