Haha, du du och du är så tragisk !

Nu kom jag precis hem, jag har handlat tre par klänningar, shorts, trosor, diadem och lite annat smått och gott , hade massor av kassar att släpa på. Kanske tar bilder sen om jag orkar men jag lovar inget.

Vi hade det himmlans mysigt idag, vi gick och köpte mat från sandy's och satte oss vid fontänen och mitt framför oss hade vi dagens span. Jag hade åkt samma buss som honom tidigare idag. M-M-M säger jag bara, snyggare varelse får man fan leta länge efter ;D

Snart ska jag gå ner och packe, sen måste jag duscha och raka mig och sen är det väl sovi sovi time, måste upp tidgt tidigt imorgon.

Om jag får tillgång till någon dator i turkiet så lovar jag att blogga men jag tänker inte springa runt som en tok bara för att blogga, sorry era stalkers som inte kan lämna mig och mitt liv ifred :) PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0