ha, du är ett skämt !

såå, nu är jag hemma igen!
Jag jobbade igår och idag så jag sov kvar på jobbet och där finns inget internet så det har vart en dålig uppdatering, förlåt mina älskade läsare.

Imorgon ska jag och Anna till centrum, jag måste köpa lite skor och klänningar tills på torsdag då vi drar. Skönt att få komma ifrån allt ett tag och bara få njuta av livet på riktigt.

Jag har fått höra en ganska rolig sak men jag får tyvärr inte säga något, men det bör denna personen göra till sin "bästa vän", mer än så kan jag inte säga. Du, försök lista ut det, du kommer aldrig lyckas... fråga henne istället.

Nu ska jag gå och kolla på någon rulle, vi hörs senare ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0