Eriks ö

Hej Hej!
Nu sitter jag på Eriks land, men jag får kalla det för land utan, ö. Vi sitter och spelar neger och president och erik fuskar!
Erik är så seg på att blanda korten så jag hinner skriva lite innan han är färdig :)

Jag ska snart åka hem och jag fick nyss ett sms av E som frågade om jag skulle till roberts idag, vad tycker ni kära läsare? jag måste egentligen för annars kommer jag inte vara där på tre veckor eftersom jag ska till turkiet på torsdag.

apropå turkiet så pratade jag med aty igår ochhan berättade att han jobbade 300meter ifrån det hotellet jag kommer bo på...fan vad kul! Då ska vi gåut och festa hela nätterna, men anna sa att hon inte ville träffa honom, men det är ett måste för mig :D har saknat min pojk!

Nu vill erik spela dam, men han bara fuskar hela tiden så jag vet inte hur jag ska göra, kanske sränga hans förbannade ö? vad tycker ni om den smarta ideen?!!

Jag hör av mig sen när jag kommer hem när jag har bestämt mig hur jag ska göra inför roberts !

pussar på er alla mina underbara läsare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0