du sårar mig, jag sårar dig!

Hahaha, det är ganska kul allting nu. Jag sitter och pratar med Nusret, jag saknar honom och tro det elelr ej... men jag saknar Alex också. Haha
Nustret och alex hade pratat, såhär löd samtalet:

A: I love Jeni
N: alex şhe dont like you becouse şhe like *PIIIP* !
A: noooo


Haha ganska gulligt att dom fortfarande pratar om mig, sötnosar!

Men sen berättade nusret en annan sak som faktiskt inte var så kul att höra, men det är väl sånna smällar man får ta. Jag vill bara inte tro på det, jag vägrar.. men han vet mer än vad jag vet tyvärr. Jaja, som sagt livet fortsätter även om man inte tror det nu. Om man kanske ska ta till morakniven nu.

TJA

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha jaa Nusse och Alex är för gulliga =P



Det är bara ta till den. Morakniven och valkarna är dem sista som överger en! Jag står bakom dig! Fullt ut! jag hjälper dig t.om att skära om det är så! ;)

2008-07-23 @ 01:05:44
URL: http://annisen2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0