Du är inte jordens mittpunkt för alla, glöm aldrig det=)

Var precis ute och träffade Mickis nyss, mysigt att få prata ut sig lite.. det känns bra! Hon berättade också om den goda nyheten, jag är glad för din skull gumman, allt kommer bli så mycket bättre nu =)
När jag komemr hem så får vi ha ett mysprat och prata om allting och hur allt ligger till!

Nu har jag iallafall pckat färdigt och jag tror fan att jag stoppade ner varrenda litet plagg som finns i min garderob. Nu är det bara duscha och raka sig kvar på min lista, sen är allt klappat och klart. Men jag försöker ändå dra ut på det så att håret håller sig riktigt fräscht. Anna ska få göra inbakad fläta på mig sen också, hoppas bara att hon vill det så att hon inte trottsar ;)

Det finns ett ordspråk som heter "tiden läker alla sår". Men om jag ska vara helt ärlig och säga mina egna åsikter så tror jag inte på det. Så länge någon håller på att fitta sig så är det ganska svårt att glömma. Det kom vi fram till idag =)


Nä, nu ska jag gå och duscha hade jag tänkt... hörs senare íkväll om jag orkar blogga.




P.S. min rubrik är faktiskt inte menad till någon speciell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0