dagen i all ära

Dagen har gått väldigt fort idag tycker jag. Jag vaknade vid 10, tro det eller ej ;) Så komm Anna och grigge hem hit så vi solade och kollade på förtrollad (jaa jag älskar den filmen). Sen gick vi hem till Anna och degade lite där, då fick jag reda på något som jag inte alls ville få reda på, jag blev väldigt ledsen faktiskt. Sen kom Erik och Kissi förbi så vi stod och pratade lite, sen gick jag och Erik vidare hem till mig, där käkade vi och spelade kort. Jag har aldrig träffat en mer dålig förlorare än..... mig själv, FAN jag förlorade nästan varje gång. tur i kärlek otur i spel, men i mitt fall är det otur i både spel och kärlek.

Så efter lite kortspel gick vi ner till ica och på vägen mötte vi Anna, vi bestämde att jag skulle haka på hem till Helen så klockan 8 kom cia och hämtade oss. och nu kom jag hem. Det var inte så mycket som hade hänt men dagen har ändå gått fort.

Nu sitter jag och pratar med s, kul kul :D


haha, du såg inte ut som jag trodde.
Tackar gud för det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0