bomberna faller på dig!

jag är så fruktansvärt arg just nu, vill inte gå in på några detaljer men ni ska bara veta att det kokar inom mig just nu. Hur kan en människa bete sig på det viset? säga en sak och ändra sig så fort? jaja, jag har iallafall lite att skratta åt och det är att anna flagnar ;) skadeglädje är den sanna glädjen!

"jag ska fan skriva ett sms till chefen och fråga om han kan komma online ikväll" haha något måste man ju ha att trösta sig emot.

Jag ska fan dit och skaka röv så att hela turkiet går i delar. Folk ska skämmas över mig och jag ska vara så förbannat dryg!!!!!! Förstår ni då hur arg jag är? Sen ska jag bomba hela side! Sorry, inga resemål dit på några år för er turister. Dom ska få för sig att det är usama bin laden som bombar dom, så illa ska det gå!

Tack och hej mina 98läsare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0