Torsdag

Annalotta påminner mig hela tiden att jag måste uppdatera min blogg, så jag gör det nu =)

Igår kväll somnade jag runt 6, helt död, både mamma och pappa försökte väcka mig men det gick inte. Pappa satt och tjatade hela tiden på att jag inte skulle kunna somna ikväll fall jag fortsatte och sova bla bla bla.. då hade jag tydligen blivit skit sur och kutat in på mitt rum och slängde igen dörren och fortsatt sova. SEN vaknade jag vid halv 12 och var helt klarvaken. KUL ! Då ringde jag Erik och han var vaken som tur va ;) (han ställer alltid upp)
Vi satt och snackade skit i 1,5timme, sen kollade jag på lite tv och sen somnade jag om. Var hur utvilad som helst imorse.

Nu är det inte långt kvar tills vi ska dra till Tallinn, hoppas inte att det följer med någon som jag inet vill ska med för då komemr hela resan att bli förstörd =(
Vi åker V. 9. ååhhh... har längtat tills det datumet ända sen jag klev av den båten för ett helt år sen och nu slår det verkligen in !

Idag har jag bara vart i skolan... det var en slapp dag, men min Annalotta var inte där och det var lite tråkigt. Men man ska tänka possitivt, ha en possitiv inställning !

Det har vart ett riktigt vårväder ute idag, det gillar jag. Det har inte ens vart så kallt ute förutom imorse. Men snart får man börja klä av sig kläderna lita, slippa den där förbannade vinterjackan :P

Lite bilder från tegel i lördags:

             

Kommentarer
Postat av: Lina

usch, usch USCH jag minns inte dessa bilder?!?!

hur var när VARFÖR?

OH GOD, WHYYYY

2008-01-24 @ 21:07:37
URL: http://LabanLina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0