Tegel

Det blev tyvärr ingen roberts igår, men lika glad är jag för det men gladast är nog Tegel. lalala
Japp, var och teglade igår och det var riktigt, riktigt kul !

Det hände otroliga saker, träffade en kille som jag var väldigt väldigt kär i när jag var 14, polisen stoppade mig utanför tegel. Liftade till roslagsnäsby annars hade jag inte kunnat komma hem och skulle ha få sova ute. Berättade för min hemliga kärlek att jag har spanat in honom ;). Jag skulle också hjävlpa Annalotta lite med att få upp en viss person att dansa och det lyckades jag med :D 
hahaha oj oj oj, sjukt var det iallafall ! MEN JAG HAR INGEN ÅNGEST, ABSOLUT INTE !!!!!

Vi satt först hemma hos Erik och förade för att sen börja bege oss mot Roberts, när vi kom in på Roberts så satt det 4st där inne och kollade på ishockey, HALLÅ vart är all folk ?:O Så kom nån på den briljanta ineen att vi skulel åka till tegel, jag var först lite skeptisk till de efetrsom jag inte har vågot gått tillbaka dit efter min födelsedag, ångest kallas det !
Erik gick tydligen hem på motorvägen, jaja härligt !!

Imorgon börjar skolan. Fy fan, jag har mått så otroligt bra nu när man har fått vart ledig ett tag men vi ska tillbaka till helvetteskolan.

På tisdag fyller Malin år och då ska vi fira henne med en liten myskväll hemma hos henne med lite skumpa och grejer ;) de e naaajs


Puss&Kram



 


Kommentarer
Postat av: Lina

Älskar dig.

2008-01-06 @ 22:35:01
URL: http://LabanLina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0