Söndag

Söndag igen... Jag hatar söndagar.

Igår vad vi på tegel, det va kul men det var bara så otroligt mycket folk.
Vill be om ursäkt till dig älsk för att jag inte åkte med dig hem, ibland gör man saker som man ångrar dagen efter, men du betyder väldigt mycket för mig ändå <3
Smsen flödade igår, visst älsk, men vi ska inte ha ångest över det !

Dansade en massa igår. Hahaha men det roligaste var nog när jag och Malin skulle börja bråka med folk. Vi stog på dansgolvet och skulle dansa när några idioter kom och knuffade på oss, tror ni att det var okej att göra så ? nopp.
Nu fick jag höra att Lina också hamnade i slagsmål, rätta tackter gumman. Liten, men stark är hon, DET kan jag lova !

Vaknade vid halv 3 idag, är ganska trött idag efter denna helg ;) men den har iallafall vart helt underbar. Många minnen.

Älsk, vill att du ska komma hit, krypa ner i min säng och ha ångest tillsammans. Kom kom kom, det låter hur mysigt som helst ?! saknar dig.


Puss&Kram



Kommentarer
Postat av: Lina

Kommer så fort jag kan.

2008-01-27 @ 16:57:19
URL: http://LabanLina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0