Onsdag

Onsdag, 3 dagar kvar !

Hahaha Anna har precis fått lön, kan det bli bättre ? haha kommer du bli mer slirig den här gången ?:D
Hahaha, är så otroligt taggad, sitter med Annalotta nu och går igenom händelserna från i lördags om hur det var och allt ! Tydligen tog hon över min roll som aggresiv fitta, äntligen så vart det inte jag den här gången. Fan va skönt, jag har absolut ingen ångest ifrån förra helgen såå då kan man köra ännu hårdare denna helg ;)

Sen dansade jag ju så otroligt mycket med min älsk, det va bra ! Det hade inte blivit så mycket dom gångerna vi har vart ute, men nu jävlar.

Igår var jag på begravning, min älskade farmors begravning. Det var jobbigt men ändå så blev hon 94år och det är ju ett under i sig ! =)

jaja, hörs senare


Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0