Nytt inlägg

Tegel idag, tegel idag, tegel idag !!!!!

Hahaha, jag förstår inte varför jag är så fasst i tegel. Hallå, jag har vart där 2 gånger, första gången blev ren katastrof. Usch, jag vill inte ens tänka på det, hade ångest i flera veckor efter. Andra gången, det var förra helgen och då hade jag grymt kul.
Idag känns det som att det kommer gå åt helvete, men det där är något man få vänta och se :P.
haha jag drömde t.o.m. om tegel inatt :S.

jahapp, igår tog jag vet bara lugnt, kollade på film och grejer. Men ändå så gick jag och la mig vid 4, skuumt !

Ska gå och föna håret nu och sen ska jag gå och möta Anna, vi hörs senare eller imorgon !


Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0