Måndag

Nu är det måndag igen. usch, längtar redan till helgen !

Lördagen blev inte som förväntat...Jag vill inte påstå att jag hade skit tråkigt, men jag hade inte lika kul som förra helgen. Nu får det bli ändring på mitt tegelberoende ! Nästa helg ska jag bara ta det lugnt och spara pengar till Tallinn. Inget tegel för min del nu på ett ta !

Det var iallafall mysigt hemma hos Annalotta. Vi sjöng lite sing star och drack m.m sen var det bara att börja bege sig mot tegel. Självklart var Magnus Betnér när igen, det vet Anna iallafall ;) (HON pratade med honom)
Sen såg jag ännu en av dom miljontals killarna som jag har vart störtkär i, meeen jag kände inte riktigt för att prata med honom. isåfall skulle jag väl ha vart dödsdömd i söndags ;)
Vi dansade väldigt väldigt mycket, det var kul ! YES, jag hittade något som var kul under kvällen :P
Hörde också att några hade vart dumma mot min älsk, det tycke rjag icke om !
Min älskling, du ska veta att jag tycker du är heelt perfekt och skulle inte ändra på dig även ifall jag fick en miljon, du är mitt syre och du är mitt hjärta.

Annalotta är den där tråkiga jäveln. Jag ser att hon sitter vid ett bord med några som hon känner. Jag går lite lätt dit och sätter mig ner för att prata. Sen efter ett tag blev jag uttråkad och ville dansa så jag frågade henne ifall hon ville de. Neeej, vet ni vad hon gör, JO hon ignorerade mig ! Tack för den ! ;) Sen när jag gick fram till henne för att berätta att jag skulle gå, nä då jävla.. då ska man börja visa kärlek och bad mig att stanna kvar bla, bla, bla.. jaja... så att du kan fortsätta ignorera mig?! ;)
Sen gick vi iallafall och åt kebab, det var gott =)
Tror ni inte att när jag väl sitter där så kommer X in... mmm, lika snygg som vanligt !

Sen kom iallafall Thomas och hämtade oss. Skönt !

P.S min blivande pojkvän var också på tegel, men jag såg honom bara en snabbis ! =(

aja, hare bra


Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Älsk, du är alldeles för fin

2008-01-21 @ 11:39:08
URL: http://LabanLina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0