Lördag

Hade en helt otrolig kväll igår.
Vi var självklart på vårat älskade Roberts och hade det hur mysigt som helst. Lina fick sin överraskning (och jag är nästan säker på att hon älskade den) haha. Vi spelade biljard, sjöng och ölade lite !
Sen började kvällen leda mot sitt slut men då fick vi ett erbjudande att haka på på efterfest hos X. Självklart hakade vi på (Jag, Lina, Annalotta och Erik). Jag tror inte att jag har skrattat så mycket i hela mitt långa liv. Hahaha, vid 5-halv 6 gick vi och la oss, jag intog då sängen där jag fick sova med X, Lina och XX. Mysigt Mysigt.  Det kunde inte ha blivit en bättre robertskväll eller som pojkarna säger "Robbanskväll" .

Jag vaknade klockan halv 9 idag så det blev inte mycket sömn för min del. Jag letade då efter Annalotta, men hittade henne inte. Däremot såg jag Lina i sin lilla fosterställning. Sista bilden jag har ifrån henne innan jag somnade var hur hon låg och mös med XX och nu hade han lämnat henne så hon låg där helt själv. nog om det. Jag gick upp för att gå på toa, DÅ ser jag henne. Ligga helt utslagen. TVn på högsta volym. Ligger och snarkar. ANNALOTTA ! Jag var bara tvungen att ta en bild på henne när hon låg där så sött.

 hata inte mig nu Annalotta ;)

Jaja, efter att jag hade sprungit runt i lägenheten ett ta så började jag sakta med säkert att väcka dom andra. och vi började prata ut om kvällen och konstigt nog så har jag ingen ångest, tro det eller ej :D
Sen så gick vi ser till donken och drog i oss en meny, då kom även XXX förbi så vi satt där i 1 timme :P

Den nya slogan till MC
"Mc Donalds, där du kan vara dig själv för en stund"


haha har precis vart ute och träffat Lina och Cattis, helt underbart!
Blir det tegel ikväll ? ja, nej, neej, jaa... kanske ?!!

en bild på älsk också, var tvungen att jävlas lite ;)





Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

KLART DET BLIR TEGEEEEL!

2008-01-26 @ 16:37:48
URL: http://LabanLina.blogg.se
Postat av: Lina

TA BORT, TA BORT, TAAAAA BORT!!!!

2008-01-26 @ 16:39:12
URL: http://LabanLina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0