LÖRDAG !!!!!!

Den stora frågan är:
"Hur kommer kvällen att sluta?"

Äntligen lördag.
Håret är fixat, sminket är fixat och kläderna är perfekta ;)

Tidigare idag gick jag och mötte Lina och pratade med henne om allt och ingenting. Sen mitt i ingenstans dyker Lovisa upp och kommer fram och hälsar. Sen blev det så kallt så jag gick hem och satte mig för att kolla på tv, då ringer Erik, vi pratar i kanske 30min och 25minuter utav dom försökte jag övertala honom att följa med och tegla men han upprepade bara samma svar om och om igen: Nej !

45 minuter senare:

Medans jag sitter och rakar benen så ringer det på min mobil men eftersom jag var så blöt så sket jag i att svara, 10 sekunder efter ringer det på hemtelefonen och det var Erik :P (vem hade kunnat gissa det ?)
E: " Jag ska följa med!"
J:  " jasså, ska du vara med oss innan eller?"
E: " Ja!!!"
J:  " Fan va schysst, har du snackat med Annalotta?"
E: " Nej, MEN DET ÄR VÄL KLART JAG FÅ KOMMA?"
J: " Självklart!"
(när Erik höjer rösten så är det bara le och hålla med honom)

Fan va kul att Erik följer med, känns som att han behöver komma ut lite, eller ?! ;)

Snart ska vi åka, mamma och pappa kunder köra oss till täby centrum vid kvart över 6 sen går 616, 18:58, DEN bussen vi missade förra gången :P

Neeej men om man ska gå ner och fixa till sig lite till =)
Hörs imorgon, då kommer det skvaller ifrån idag. Eller kommer jag ha sån ångest ?


Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0