käften och lyssna på mig ! Fattaru ?

Och vem är du själv ?

Annalotta sitter här brevid mig och spelar ett mongo... PALLA !! ;D
Nää, hon är väldigt söt !

Idag så ska jag möta mamma i centrum vid halv 3 så ska vi fixa lite saker på banken. Usch, jag som hade tänkt åka hem och lägga mig kolla på våra bästa år. MEN icke !!

På fredag blri det Roberts, kommer bli grymt kul.. och den här gången är vi väldigt många som ska dit. Det ända problemet är att vi måste dra dit ruskigt tidigt, eftersom vi är en del som ska dit så måste vi ha dom bästa platserna, HÖRNSOFFAN !

jaja, TJA

Puss&Kram



Kommentarer
Postat av: Lina

TJA TJA TJA

FREDAG FREDAG FREDAG :)

2008-01-29 @ 13:30:30
URL: http://LabanLina.blogg.se
Postat av: annalotta

PÅ FREDAG PÅ FREDAG PÅ FREDAG!

2008-01-30 @ 09:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0