Jobb, Tegel, Älsk, Piercing !

Jag är så taggad, på tisdag ska jag beställa tid för att göra en piercing i läppen, om jag vågar !
Idag vill jag ha den iallafall men sen när det väl kommer till kritan så ångrar jag mig säkert och skiter i allt, men vi får se.

Har jobbat hos älsk i 2 dagar nu, visst det var bara några timmar men det är iallafall lite stålar :P
När vi kom hem igår så skulle Lina gå hem och duscha och jag skulle hem och plugga sen skulle vi ner till ica vid halv 8. Det blev visst ingen dusch för Lina och inget pluggande för mig, vi saknade varanndra så mycket så vi sågs lite tidigare ;)
Sen satte vi oss vid 9:an och pratade om allt mellan himmel och jord. Det var väldigt mysigt !

Idag när vi slutade så åkte vi in till täby centrum, Lina skulle gå på systemet. Lyyllooo dig ;D
Vi planerade sommaren ihop, vad mysigt vi kommer ha !
Jag är 18, lina är 20.. kan det bli bättre ?! eller aa det kan det, nån ska ha körkort, och det lär inte bli Lina så det är väl min uppgift att fixa det... men men alla bara tjatar och då gör jag inget istället ! Buss funkar lika bra iallafall.

På lördag blir det Tegel, yeees :D
ska bli så himmla roligt, hoppas Mackan hakar på, sen får vi hoppas på att alla andra hänger på också men dom tråkiga killarna vill bara vara hemma hos malin på chillkväll (hon bor 10min ifrån tegel) meen sakta men säkert försöker jag övertala dom ;)
Sen ska Anna och Madde kanske med men "dom vet inte" ÅÅÅHHHH, fattar inte varför folk säger att dom inte vet, om man inte ska göra något speciellt en lördag och blir erbjuden att dra till tegel, men mig, HALLÅ MIG ?! så ska man väl tacka ja direkt, eller ?

jaja, ska ut och träffa Over nu och ska mysa lite med henne. Hon ringde mig precis och var helt störd, meen jag gillare, vi är ganska lika :P!

Ha det fint !

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Lina

I lalalove you!

2008-01-11 @ 13:06:33
URL: http://LabanLina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0