J

Hahaha, "du är ju piss-sämst på att uppdatera", tack för den ;)
Njaa men det har vart illa. Jag har bott i bromma nu i 5 dagar i Annas pojkes lägenhet. Det har vart himmla mysigt faktiskt. Vi firade nyår där, Skönt att slippa fira i brottby för en gångs skull :P
Vi hade 3 rättersmiddag som vi faktiskt lagade alldeles själva.

Hahaha i lördags var jag oh Troja på äventyr (Troja är Annas hund). Anna skulle åka och köpa lite nyårskläder så jag kunde ligga kvar och gå upp när jag ville. Jag gick upp runt halv 12, åt lite frukost och grejer sen vid 12 gick jag ut med Troja. Vi började gå en bit och sen skulle jag vara så smart att jag skulle gå lite där jag kände för det. När jag hade vart ute och gått i kanske 45minuter så kommer jag till något slags centrum och jag har verkligen ingen aning om vart jag var någonstans.
Jag pratar med Lojji i telefonen och jag var heelt förvirrad. Änterligen så jag en skylt där det stod "traneberg" på. Sen såg jag en annan skylt där det stod "alvik" på. Oj tänkte jag och bad Lojji kolla på "hitta" eller något liknande vart jag var någonstans och åt vilket håll jag skulle gå:P
Men hon hittade det inte och jag började gå ännu en gång, fast den här gången så var det över någon slags motorväg där bilarna kom i 180, MEN JAG KUTADE, tillslut hittade jag en busshållsplats med en buss som heter 112 som jag visste gick förbi lägenheten där vi bodde, så jag och Troja fick sitta i 15min och vänta på bussen sen var det bara att kliva på den. Efter 4 minuter så var vi hemma. Vi kom hem ungefär vid halv 2 - 2 ! M!!


DU, är en person som jag aldrig kommer att kunna börja älska. DU är en sån äcklig människa. DU har fått mig att må så otroligt dåligt vissa stunder. Men jag tänker inte ta din skit längre ! 
 

Jag har inte träffat min älsk på, jag vet inte huuur länge. vi måste ta och ses någon dag tycker jag faktiskt =)
För jag börjar sådär sakna dig lite faktiskt, men bara liiite ;)


r.i.p Farmor

Kommentarer
Postat av: Lina

ÄLSKAR DIG GULLAN!
Och det finns fler som gör det också ;D

2008-01-02 @ 19:46:21
URL: http://LabanLina.blogg.se
Postat av: Lina

Du är det finaste jag vet.
Du är det finaste i världen.

(Sen kan jag inte mer, tror det är någon låt, men vi kan låtsas att jag är poetisk och skriver direkt från hjärtat till dig älsk.)

För du är min älsk.

2008-01-02 @ 19:51:06
URL: http://LabanLina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0