Ingen myskväll, men mycket skoj iallafall !

Det blev ingen myskväll igår för mig och Erik, tyvärr.
MEN vi drog istället till vårat kära Roberts kök och bar, hahaha!

Vi var inställda på att vi skulle sätta oss och kolla på film men så bad jag att Erik skulle ringa till Anton för att se om han skulle med till roberts imorgon (Lördag) Anton svarade och bad oss att komma till robert så det var bara att börja gå ;)
Det blev en rolig kväll,  E var där och jag trodde att det skulle bli skit jobbigt, men det blev det absolut inte, vi hälsade så fint på varanndra =)

Sen var jag tvungen att gå på toa och när jag kommer ut därifrån så stog det en 50årig man mitt i gången så jag kunde inte komma förbi så hans flickvän bad mig att göra "såhär" så slog hon honom på rumpan. Hahaha och då tog hon tag i min arm och slog honom och hanvände sig om och såg mig, så han putade med rumpan ÄNNU MER  för att jag skulle slå ;)

Jajaja, det blev en rolig kväll iallafall, sen så finns ju jag med mitt guldhjärta!

En kille som var på roberts, jag visste att han skulle med samma buss som mig och Anton men bussen var väldigt mycket förtidig. Så han hann inte med den. När vi väl är nere vid flygkårsvägen så står bussen där i 5 minuter när den vanligtvis bara brukar åka runt. Så Anton går fram och frågar ifall han hinner ut för att pissa, så han gjorde det. Då passade lilla jag på att gå fram och fråga han som körde bussen ifall inte bussen var väldigt tidig och det var den ju, som jag förstog :P
Och då berättade jag att det satt en söt lite pojke uppe vid bussen utanför roberts som var tvungen att åka den här bussen, annars skulle han inte komma hem. Då åkte vi upp till roberts igen för att hämta upp honom :D

Ibland kan jag faktiskt vara ganska snäll =D
Men ta det inte som en vana ;)


Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0