Hemma

sköönt, nu är jag hemma.
Idag ska jag och älsk kolla på våran lägenhet, jag hoppas verkligen att vi får den.
Fy fan va klockrent, det är kanske 100 m till roberts därifrån, kan det bli bättre ?! vi kommer gå och spela på roberts tillslut ;) nu vet vart ni hittar oss.

Hara gud är på våran sida, jag vill inte möta någon som man inte vill träffa. Jaja skit samma, vad kan hända ? man får lite panikångest och lägger sig i fosterställning mitt framför dom, men det är väl inte så farligt?! nej nej nej :P

På fredag, på fredag, på fredag så smäller det ;)
Jag har hört att tegel ska stänga nu i en månad för att dom ska bygga om stora dansgolvet, det komemr bli tråkigt.. men vilken tur att Robert finns då ;)

Hörs senare =)

Jag saknar dig, allt jag vill är att gottgöra dig för allt jag har gjort !



Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

ÅÅÅÅH, vi ska öntligen bli vuxna!

2008-01-30 @ 13:37:57
URL: http://LabanLina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0