braaa

Tegel, Tegel, Tegel säger jag bara !!
Hade en helt underbar kväll igår, hade så otroligt kul.
Det hände en massa, helt underbart att bara dansa med min älsk!
Magnus Betnér, som inte var han men ändå, han bjöd på champagne !:D

"Ända sen 6år tillbaka så har folk trott att jag är Magnus Betnér!"

Jag hade 380 kronor när jag kom till tegel och jag hade 320kr när jag kom hem. hahaha jag lyckades ragga till mig någon som skämde bort mig lite ;)
Kvällen började inte så bra, vi missade bussen hem till annalotta så i fick vara i centrum i en halvtimme sen när vi tog en annan buss så hittade vi inte så vi bara gick och gick och gick :P
Men sen kom annalotta och mötte oss så vi gick hem till henne, förade och hade det skit musigt =)
Sen begav vi oss till Tegel, mitt kära tegel :P
Vi mötte Jessica utanför och tog en cigg med henne, synd att hon inte följde med bara.

Väl inne på tegel så var det inte så mycket folk, vi kom innan 10 så att man slapp betala, snåla som vi är.
Minns inte så mycket vad som hände där inne förän jag sitter vi bordet med Magnus Betnér och hans vänner.
Roligt var det iallafall och jag skrattade och hade skit trevligt !

"ålder är bara en siffra"
HAHAHAHAHA, DET är de verkligen, man kunde inte ha trott att dom var 30år.

Idag ska jag bara ta det lugnt, är lite småtrött sådär ;D ska försöka få tag på Annalotta men hon svarar inte när jag ringer =( Men sen ska jag träffa Anna och prata ut om kvällen :P det behövs nog !

Tegel nästa helg, någon ?

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Lina

:D

2008-01-13 @ 13:54:53
URL: http://LabanLina.blogg.se
Postat av: Lovisa

Magnus Betner? :O

2008-01-13 @ 16:51:25
Postat av: Lina

FÖR VI SKA TEGLA PÅ LÖRDAG,
OCH GLADAST ÄR DÅ TEGEL!

Och kanske Mange också ;D

2008-01-13 @ 22:09:02
URL: http://LabanLina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0