Bowling !

Vilket underbart väder det är idag, satt precis ute och drack te och rökte utan att frysa, kan det bli bättre?
Pratar med Lojji nu och hon berättade att nästa vecka skulle det bli -10, så man får njuta av den solen som man får se. Ska snart börja åka till skolan och bowla lite :D häärligt, jag kommer vinna !!!

Igår satt jag och pratade med X hur länge som helst =)
Det var mysigt !
Men vi började småtjafsa så jag la på men så ringde han upp igen.

jaja, måste klä på mig nu.

hörs

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, känner jag den här X?

Ehh, JA DET GÖR JAG! ;D

2008-01-31 @ 12:12:23
URL: http://LabanLina.blogg.se
Postat av: jennifer

haha nej nej nej !;)

2008-01-31 @ 15:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0