Annalotta, tegel, omtyckt ?!! ;)

Heeej !
sitter hemma hos Annalotta nu, ska snart gå för jag ska jobba jobba jobba lite hos Lina :D
Alltid lika härligt att få in lite stålar ;)
YES, jag hann att se våra bästa år idag, de trodde jag inte.
Den här veckan har vart helt perfekt, vi har fått sovmorgon varrenda dag, och slutat hur tidigt som helst =D

Annalotta, jag tycker faktiskt om dig :D
Tegel på lördag ?! hahha
ja, jag har blivit tegelhora ;D meen jag tror bara att det är Lottis som vill ha mig där, dom andra är redan trötta på mig, men jag gillare ;)

Nää, ska dra nu. Ha de bra !

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: annalotta

jag tycker faktiskt om dej med :)


hahaaha tegelhora nr 2!!!

2008-01-09 @ 12:06:29
Postat av: Jennifer

Tro de eller ej ;) !!!

2008-01-09 @ 18:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0