Söndag, bakis dag? nej



Söndag söndag söndag... Men det känns helt okej faktiskt.
Igår tog jag och Lina det bara lugnt i min säng. Vi kollade på melodifestivalen och åt glass. patetiskt, jag vet. Två singlar som letar desperat efter killar men får inga på fall( och då menar jag det verkligen, INGA PÅ FALL), sitter själva, äter glass och kollar på melodifestivalen som är heeelt värdelöst. Skatta åt oss, jag förstår er, jag gör det också!
Förlåt, men vafan var kebebpizza för någon låt? det måste ha varit ett stort jävla skämt som jag bara vill glömma.
Vi somnade vid halv 11. Men sen vaknade jag och gick till datorn för att kolla runt lite men det drog ut lite på tiden, jag kände mig som en 5-åring som sa hela tiden till sig själv "jag ska bara", men jag var verkligen tvungen att kolla på några musikvideor av Ken Ring, läsa hans blogg m.m. Så ja kom väl i säng vid halv 2 igen, men då sov Lina så sött där brevid mig, det kändes bra.

När jag vaknade imorse så kade jag den där äckliga känslan av att jag var bakis, men vafan, det kunde ju inte stämma. Jag låg bara hemma igår och tyckte synd om mig själv. Ska man behöva känna sig bakis även om man inte har druckit något kvällen innan? då kan man dra till med att festa både fredagar och lördagar, det spelar ju ändå ingen roll.

Min morbror och hans familj har precis vart här och fikat. Det var kul (om jag hade vart lite piggare) att dom kom förbi, dom bor ju trottsallt i uppsala. Men tro inte att dom kom upp av egen vilja, det var för att pappa fyllde år i torsdags, men då orkade dom inte komma upp. Så det blir på en fucking söndag, smart drag !

Nu måste jag gå ut på en promenad känner jag, hör av er ifall någon vill följa med.
Ha det bra


Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0