Snart är det Tallinn !

Har vart och träffat Erik, mysigt med en pratstund. Tallinn är nu bokad vi drar härifrån på onsdag klockan sex och det ska bli så groteskt skönt att bara komma bort från detta helvete. Njaa riktigt så illa är det inte men det ska bli skönt att komma bort. Jag måste handla lite saker innan vi åker med det tänkte jag fixa på tisdag. Allting är planerat nu tror jag, vet nästan vilka kläder jag ska ha med mig. Fan va kul vi ska ha, det är min och Annalottas första resa ihop. Sen får vi hoppas att Lina haka på, men om hon inte gör det så förstår jag henne, allt står inte rätt till, men jag hoppas, hoppas, hoppas !!!

Imorgon ska jag spela tennis med min pappa, tänk om man skulle börja träna lite? Jag har ju som sagt haft en tenniskarriär i mina tidigare dagar, jag var grym! Undra hur det kommer gå imorgon. Men på dagen hade jag tänkt att försöka dra mig till gärdet för att träffa min storasyster, var ett ta sen vi träffades så det känns kul att få träffa henne. Vi har mycket mycket mycket att prata om ! =)

Snart är det sommar, jag tar studenten. Vafan ska jag jobba med efter? vad jag ska jag bli? någon som har ett jobb till mig? Jag börjar få lite smått panik. Det börjar dra ihop sig och jag tänker inte sitta där utan pengar och vara en fattiglapp och kolla in i den vita väggen. ALDRIG !
Men allting löser sig som jag brukar säga. För de gör det. oftast iallafall!

Ska gå och lägga mig nu. Försöka sova iallafal, tror det komemr ta ett ta för mig att somna men men, det är sånna smällar man får ta ibland.

Ha det bra !

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0