Robbans

Nu är jag fixad, Roberts häär kommer jag !!!! :D
Det ska bli mycket spännande och se hur kvällen slutar. Jag har längtat efter denna dag hela veckan, men just nu ångrar jag att jag ens har haft tankarna på denna dag. USCH, ångest på en väldigt hög nivå.
Härligt att man får ångest innan man ens har vart där och gjort bort sig, jaja...

Jahapp, vad händer imorgon då ?
Jag har hört något om att vi ska tegla, meeen det kan väl inte vara möjligt, eller ?;)
Kan det bli tegel denna lördag också ? SJÄLVKLART !!!!

Jaja, ska snart ut och träffa Anna för att prata om hur kvällen blir sen ska jag åka hem till Erik, men jag hör garanterat av mig imorgon om jag inte är allt för bakis ;)


Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0