påsatt på toa?! Matlagning.


Igår satt jag och skrev ett väldigt, VÄLDIGT långt inlägg, sen när jag skulle publicera det så gick det inte och allt försvann, det är därför jag inte har uppdaterat något vidare bra, är så otroligt arg !!!


Jaja, idag så har det inte hänt så mycket, var i skolan och hade matlagning bara sen fick jag åka hem, hann att se "våra bästa år", YES !

I skolan så lagade vi en tre rättersmiddag... Man skulle vara två och två men i min grupp så var vi 3 så vi skulle göra lite svårare maträtter, det blev helt perfekt. Förrätten blev en egen laxröra med ett hemmabakat bröd. Huvudrätten blev appelsinkyckling med ris (Jag gjorde den) och efterrätten blev en  väldigt god, hemmalagad daimkaka. Jag tror faktiskt inte att man kunde lyckas bättre, vi jobbade perfekt ihop.
Dom andra *PIP*... gick och köpte bröd och kolasås och gjorde inte alls lika bra som oss. Dom hade t.o.m köpt glass, hallå... det kan man väl ändå göra själv ?!
Vi har lita daimtårta kvar som vi ska äta imorgon, mums !

Ikväll är det Gossip girl, jag har längtat hela dagen efter det. Efter det ska jag träffa Lina vi måste prata ut lite om den kommande helgen, om vad det är som händer?! Jag fattar egenligen inte varför vi ska prata om det för vi vet exakt VAD som kommer att hända och det vet nog alla andra också ;)

Hahahaha, DET roligaste jag någonsin har hört, ett rykte om mig, lilla mig :P
En viss person, T hade ringt min vän L och frågat ifall jag hade vart på Roberts förr förra helgen. Eftersom L vet att jag hänger ofta på Roberts och visste att jag hade vart där så svarade hon "Ja det var hon, vadårå?" Då kom T med sitt lilla påhopp och sa då: "Nee, det var någon person (Okänd) som hade sett henne (Mig)  gå in på toaletten med en kille och sen kommit ut AS stolt ifrån toan. Då hade den här okända personen gått in på toan och kollat så hade han/hon sett att handfatat var HELT vridet, så hon blev väll påsatt där inne! "

HAHAHAHAHAHAHAHAHA, Det var mer än jag visste som händer under den kvällen, var jag så full ?! Nja skulle inte inte det
Men det är alltid kul att folk har ett samtalsämne om mig, jag gillare !

Nu ska jag gå, ha det bra

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: annalotta

vi var verkligen bäst på matlagningen idag! :D

jag längtar redan efter min goda daimtårta som jag gjorde från skratch! :D

2008-02-12 @ 22:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0