NÖJD ! ! ! ! ! !

Jag är NÖJD !

Ingen stundentskiva och inget flak. Skivan, den struntar jag helt ärligt i.. det är flera vänner som går ut i år, jag kan gå på hur många skivor jag vill (och har råd med). Men flaket, det är de ända jag har längtat till. Det är därför jag har gått kvar i skolan för att verkligen få känna den där riktigta känslan med studenten och gemensamheten med mina vänner. Kunna ha kul och skrika och verkigen vara nöjd med att ha tagit studenten. Tyvärr, så komemr jag aldrig få känna den känslan och det gör så otroligt ont. Fan fan fan fan fan !!!!!!
Jag hoppas ni förstår hur mycket ni har förstört för mig. Man kanske ska bojkotta hela jävla studenten, det komemr ändå inte vara kul, vadå ska jag sitta i en jävla bil helt ensam och skrika att jag har tagit studenten, JÄVLIGT KUL !!!!!
Jaja, Lina finns iallafall där för mig, tack för stödet och jag vet att du skulle ha hjälpt mig om ekonomin fanns där ;)
och du vet hur arg jag är och att jag inte komemr kunna släppa det här. M, jag är huuuuur nöjd som helst !!! eller inte.
Just nu så är det piss, ska jag bojjkotta den? Det känns så nu, pallar inte lägga ner energi längre !
Kanske ska ligga hemma och sova på studenten? det låter som en perfekt idée.

Ett litet onödigt tjafs så är allt förstört.

Malin, det är upp till oss nu, vad ska vi göra istället. Det blir du och jag på studenten, men det är bra bara jag får vara med dom jag tycker om i klassen och det blir dig då ! :D
Bara vi får vara tillsammans på studenten så är jag nöjd. Vi kan ha kul iallafall.
Vi behöver inte alla andra, vi mot världen


Jag hoppas att du tänker efter hur du verkligen vill göra.
Jag vill att du ska förstå utan att jag ska behöva berätta för dig, snälla snälla FÖRSTÅ !




                                                                                                                                                                  Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0