Lycklig?!

Härligt väder är det idag. Kan man börja ta av sig vinterjackan nu ? jag tror nog det !

Ikväll ska jag och Malin åka in till stan för första gången och sätta oss och ta någon (ra) öl. Jag är faktiskt lite nervös. Jag sa det till mamma igår att jag ville att alla ställen skulle vara som roberts, där man kan ta med sig jackan in och grejer, men det kommer det väl antagligen inte vara. Usch, men det känns skönt att Malin heller aldrig har vart ute på krogen inne i stan, så slipper jag vara den enda som går runt och irrar omkring :P

Idag är jag på mycket bättre humör, allt kommer lösa sig, annars så får vi väl sätta oss vid fontänen och dricka på studenten, det kan också vara kul. Man måste vara lita possitiv ibland :P

Ska snart börja fixa till mig. Hahaha, man måste ju vara snygg i skolan, eller njaaa.... tror inte jag har fixat till mig till skolan på kanske 1,5år :P
Men vafan, man behöver inte ha smink på sig varje dag.

Jaja, vi hörs..


Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0